Tjejkväll på Grand!

Igår var det en tuff dag haha. Slutadej obbet vid 7 och vid 9 skulle jag vara i skolan för seminarium i 3 timmar. Efter det blev det direkt hem och sova lite för att vid 17 vara i stan för tjejkväll på grand.
Haha ser ut som hela tån ramlar ur skorna... Invigde dom från Turkiet! 
Håret börjar bli långt! 
 
Det gick faktiskt rätt bra ändå och vid innan 23 hade jag somnat igen för Robin sov här. Handlade lite när vi var på grand med. Hade kvar mitt presentkort jag fick när vi fyllde år så nu är den slut! Här kommer lite bilder! Kommer bilder på en tidigare shopping med från förra veckan, kom precis på att jag har inte lagt upp från den heller. Men först gårdagen! Vi kör den andra shoppingen i ett eget inlägg.
Okej, vi kör smakerna från vänster! 1. Granatäppel & Hallon. 2. Sommarfrukter. 3. Blåbär & Acai. 4. Passionfrukt. 89:- stycket.
Två bollar från Gina som jag ska ha på mina Michale Kors väskor tänkte jag. Kostar 79:- styck men fick 25% på dom så totalt gick det på 118.50:-
En mega gosig fleece/fluff jacka. Har tänkt ha den på jobbet nu i vinter för att värma mej ordentligt! 169:- NewYorker
Linne. Ser inte så snygg ut på bild och tillsammans med pyjamas byxor, men ska ha den när vi ska äta med jobbet (på jobbet) nästa vecka så då kan det bli en bättre bild! Syrran köpte likadan! 149:- New Yorker
En lite tjockare långärmad tröja från NewYorker 99:-
Köpte också schampoo & balsam från samma märke som hårmasken jag köpte tidigare i veckan (kommer bild snart) för det kanske är bra att köra allt i samma märke. Har kört Head & Shoulders i några år nu tror jag så dags att byta kanske. Förhoppningsvis är det skit bra och värt pengarna. 189:- flaskan... Dom hade 3 för 2 på Lyko nu när vi var där så denna gången blev det rabatt så passade på! 
 
1 Patricia:

skriven

Gud vad fina skor du har på första bilderna! Vart är de ifrån?

Svar: Åh tack! De kommer från Turkiet, någon liten marknad som fanns där så tyvärr finns de inte här :(
My

Kommentera här: