Royal Corner 30 år

Igår firade vi på hotellet för fet har funnits i 30 år! Det va kanske inte den roligaste kvällen  men det var god mat och dricka! Vid 23 tiden körde jag hem och sen vidare mot Vislanda. Jobbade ju natt till igår så sov till 4 och sen åt jag, sminkade mej och bestämde vad jag skulle ha på mej innan jag körde vid 18. Det va kul att få klä upp sej, va länge sen faktiskt. Så jag åkte till Robin istället.

 Idag ha det inte hänt så mycket utan ha mest varit trött. Ska snart hoppa in i duschen med. Behöver tvätta ut alla mysko medel jag har i håret sen i fredags så det går att borsta i mon. Ska köra en hår mask tror jag. Gjorde mat innan så är typ redo att sova så fort håret torkat lite. Maten blev zucchini och en sallad på fetaost, gurka, tomat och röd lök, mumsigt! 

Kommentera här: