Mega trött

Denna natten har varit hemsk alltså, har aldrig varit så trött innan! Skulle försöka läsa lite i en bok vi ska läst till fredag men jag fick ge upp det där för ögonen ville bara gå i kors typ. Så har fått ha lite annat att göra för att inte somna, men känner på mej att jag kommer somna bra när jag kommer hem sen.

Om en stund ska jag fixa kaffe maskinen så det är gjort och om ca 40 min så ska jag ut med disk och fixa lite frukost till våra gäster. Eller fixa och fixa, jag ska hämta som en annan har fixat i ordning. Men funderar just nu på att äta lite. Åt vid 1 tiden tror jag så det är dags nu, börjar känna mej lite hungrig!

Senare idag ska jag till Robin för vi har varit tillsammans i 3 år idag och så fyller hans mamma år. Så hade tänkte sova till det är dags att åka typ ^^

Kommentera här: