Lyxfrukost

Idag ringde klockan vid 10 (efter att den ringde vid 6 och jag sa hejdå till Robin) men jag låg kvar ett tag till efter det. Runt 11 tiden så ringde jag min praktikplats för att kolla med dom hur det blir så nu bestämde vi att jag ska dit på måndag och kolla lite. Ska bara övningsköra en runda så jag hittar dit med haha. 
 
Och medan jag satt på toa (innan jag ringde då såklart) hörde jag brandlarmet tjuta där nere och tänkte att nu har väl pappa bakat något. Lite rätt hade jag fast det var Linda som hade bakat scones! Hon glömde tydligen starta fläkten så det rök en del. Men det var riktigt gott att äta det för det var länge sen faktiskt. Med lite ost och frukostmarmelad (har jag för mej den hette) så blev det kanon! Och ett glas mjölk. Kan ju säga att jag är fortfarande mätt efter det och det brukar jag inte vara efter frukost! Inte så länge i alla fall. 
 
Nu ska jag fortsätta läsa lite. Har gjort några inlägg på rak här nu för det var ett tag sen jag skrev här. Har varit en tuff vecka med både jobb och skola omvartannat så det blir lite dumt. Men idag är jag ledig från jobbet så blir gymmet senare och sitta hemma och läsa lite! 
Det gick inte så bra att skära i dom för dom gick sönder så fick äta lite småbitar med :P
 

Kommentera här: