Lite kaos

Min kollega som skulle byta av mej ringde för en liten stund sen och sa att hon/han inte kunde komma på grund av att hon/han inte mådde bra, vilket också hördes i telefonen,. så skulle ringa chefen och kolla om hon kunde komma in tidigare för hon skulle ändå jobba sen ju. Haha, ringde fel. Kom till en stackars nyvaken Stefan, så han är nog inte så glad på mej just nu haha. Tur jag inte sa mitt namn eller var jag ringde från ;) Blev liksom lite chockad när en man svarade och inte en kvinna:P Så bad om ursäkt och dubbelkollade numret, en siffra var fel... Men kom fram till sist så hon kommer och byter av mej. Hade gärna stannat kvar själv, men eftersom jag ska till skolan så måste jag verkligen sova. Så det är skönt att det löste sej ändå även om jag känner mej elak som ringer och väcker folk halv 7 på morgonen. Förlåt Stefan, vem du nu är!

Kommentera här: