Kvällsmys

Va ju hos Robin idag. Åkte hem lite efter 20 tror jag, hoppade in i duchen lite innan 21, provade mitt nya schampo och balsam så få vi se vad jag tycker om det. Än så länge kan jag inte uttala mej om det mer än att man behöver väldigt lite! Sen smörjde jag in hela mej för har börjat bli väldigt torr sista tiden tydligen. Körde även på ansiktsmask (mamma och linda tog med haha, svarta va vi!) Och tanken va att jag skulle plugga då men gjorde annat istället, som att svara på mail angående skolböcker jag ska sälja så kollade med mamma vad det kostar att skicka iväg dom. Så en bok är fixad! Sen när jag väl va klar med det var det dags att ta av masken, 45 min senare, och jag hade fixat te också så satte mej och började läsa. Nu är jag äntligen klar med alla böcker till tisdag så ska se ett avsnitt navy med linda innan vi lägger oss. I mon ska jag besöka mon praktikplats!

Kommentera här: