Klagomål

Har fått klagomål av syrran att jag skriver för lite här så får väl komma på något att skriva om. Helgjobb på schemat så spenderar denna helgen med jobb varvat med sömn, inget annat. I mon ska jag däremot till Robin och hälsa på lite.

Har med mej korsord, målarbok och ELLE så ska sitta och läsa lite i ELLE tänkte jag. Igår målade jag och det blev inte bra, blev inga snygga färgblandningar. Men kanske målar lite senare med, vi få se :) Men läsa tänkte jag i alla fall göra för vill inte plugga (vilket också är läsa) så tog en tidning istället. Kommer inte läsa ur den tills nästa tidning kommer men så är det ibland. Självklart är den mega tjock också haha. Annars då? Har läst lite bloggar så ska nog beställa lite smink tror jag. Jag vill ha ögonbrynsfärg som är krämig och inte puder för tydligen ska det bli bättre. Så ska beställa från Anastacia på Nelly så få vi väl se hur det blir!

Kanske skriver mer lite senare :)

Kommentera här: