Jobba

Inatt var det min tur att jobba och när jag kom var det typ ingen här men nu är det lite folk som hänger här i alla fall! Det behövs för att man inte ska somna eller bli för seg. Har tagit med en bok, en tidning, målarbok och en film. Har satt igång filmen precis men väntar med att titta tills gästerna har gått och lagt sig. Det är i alla fall Torka aldrig tårar utan handskar av Jonas Gardell. En kollega hade sagt att den var en serie så undrade lite vad det var jag ville köpa då, det var ju en film liksom. Men det visade sig att den var i 3 delar så ska se den första delen nu då - kärleken. Eftersom det var uppdelat som böckerna tänkte jag se varje del efter jag läst boken, bli bättre så tror jag. Så det är den andra boken som jag ha med mej då.
 
Imon ska jag äntligen fixa håret och måse även klippa till min naglar. Så det blir projektet i mon!

Kommentera här: