Inte bra alls

Tidigare idag fick jag skriva till min klasskompis för jag fattade inte examinaitonsuppgiften alls! Nu fattar jag den och känner bara att jag har liiiite bråttom. Hade jag vetat att vi skulle få uppgiften på torsdagen hade jag kanske inte bokat in Ullared och Robin igår. Men jag ska hinna, ska sitta uppe både lördag och söndag natt nu och knappt sova alls! Hinner inte med att sova. En uppgift är jag lite klar med för har skrivit två sidor i boken nu med saker jag ska ha med och prata om och sen ska jag ge mej på de två andra frågorna snart. Funderar på om jag ska skriva in det i datorn först så den är helt klar så jag vet vad jag hade tänkt skriva nu innan jag kommer på andra tankar, vi få se. Sitter på jobbet dessutom så har ju annat att göra med. Det är inte första gången jag ska jobba och har en tight deadline, skillnaden är att denna gången ska jag kunna redovisa det och inte bara skriva ner det.

Kommentera här: