Det blev ett till!

Just nu har jag inte så mycket att göra mer än vänta in klockan så jag kan fortsätta med "dator-uppgiftern" och även vänta ut gästerna som sitter här så jag kan dammsuga och städa lite. Har fått önskemål från städet att torka bord i 2 konferansrum (ska även plocka ut disken) och torka typ bänkar som står i lobbyn samt vattna blommorna. Men klockan är ju bara 2 så ingen brådska och jag har gjort allt annat så långt jag kan så är inte stressad! Men vill inte städa och hålla på när vi har gäster som sitter här för man stör så mycket då. Vet själv hur det känns när folk börjar städa (fast man är på ett ställe som inte stängt än) och man känner sej bortkörd typ.
 
Annars då? Inget direkt. Skulle försöka fixa utdrag från brotts- och misstankeregistret men vet inte hur man gör för att hitta misstankeregistret, ska kolla med någon från klassen. Har beställt ögonnbrynsfärg som sagt och läst typ halva ELLE nu. Känner mej taggad på onsdag då vi ska äta med jobbet. Det är först gången under mina 2.5 år som alla kan med ut och äta. Det är alltid någon som inte kan med annars så detta ska bli riktitg kul! Ser fram emot att få fixa håret lite, vill locka det, och sminka mej. Har jag tur kanske min ögonbrynsfärg kommit, tog någon miljövänlig frakt så det kunde ta lite längre tid men skit samma.
Ta mej tilbaka! På måndag ska jag boka tid för färgning av håret med!
 

Kommentera här: