2 timmar kvar

Slutar om ca 2 timmar nu och då blir det hem direkt! Ska sova till 3 i alla fall hade jag tänkt. Vid 18.30 ska vi va på plats på jobbet igen för mingel tror jag det är. Innan dess hade jag tänkte måla tånaglarna, helst fingrarna med men det blir det nog tyvärr inte. däemot måste jag klippa naglarna för det börjar bli problem att skriva med dom igen. Ska även komma fram till vad jag ska ha på mej, har gjort en lista med olika förslag så jag ska prova det och så få mamma avgöra med. håret har jag inte bestämt mej för än heller riktigt. Var ju och färgade och klippte mej igår så vet inte riktigt vad jag ska göra med det mer haha. Typ locka det? Ingen aning. Men det kommer i alla fall bilder på det innan jag åker hoppas jag. Brukar vara ute i sista sekund så kommer antagligen inte hinna ta någon bild.

Vad mer? Inget direkt. Börjar bli trött nu. Sov rätt illa innan passet och det märks nu så det ska bli skönt att hem och sova sen. Kan va extra trött för jag har kollat på 2 avsnitt av Idol och 1 Doobidoo inatt så är trött i huvuet och har lite ont med. Läste förresten ut min ELLE tidning från förra månaden med, ett steg på vägen! Om en liten stund ska jag ut med disk och hämta frukost till en gäst.

Kommentera här: