Snart hem!

Slutar om en liten stund. Kommer kanske dra över några minuter för kollegan som byter av mej fick tydligen skrapa rutan. Hur jädra kallt har det egentligen varit inatt???!! När jag hade jobbat ett tag och kollade ut så såg man typ ingenting för det var helt disigt där ute så det måste varit riktigt kallt inatt. Gästerna säger det med, att det är kallt ute. Skönt att man ska sitta i en varm bil hem :)

Idag står bodybalance på schemat. Känner verkligen att jag behöver det för sen jag bärjat pussla i mobilen så har jag fått ont i rygg och nacke så måste göra något åt det. Så det ska bli skönt! Kommer kännas ordentligt i benen men jag behöver träna dom, vill inte ha med bubbliga lår/skinkor än jag har så måste träna dom lite. Det är ju inte bra när man sitter i en stol i flera timmar och sen hem och lägger sej i ännu fler timmar, det är inte bra asså. Men vi såg i Turkiet att tjejer i vår ålder, många av dom i alla fall, har riktigt bubliga lår och skinkor. Vi sitter alldeles för mycket...

Kommentera här: