Lunch

Gjorde lite lunch, vid 3 haha och det blev en omelett och lite zucchini! Riktigt gott :) Så nu kolla jag på idol från i fredags för det missade jag. Eller det gick inte riktigt att titta på eftersom jag va på jobbet då. Kommer tyvärr missa dagens avsnitt med men det få jag kolla på i mon istället. Ha lite skoluppgifter att sitta med. Om ca 1.5 timme ska vi göra pizza också, gott med hemmagjord! Jobbar i helgen igen så få se hur mycket uppdateringar det blir då. Tänkte försöka bli klar med texten till den ena uppgiften i alla fall då så den är klar att skicka in. Den andra kommer in senare men drt var okej. Har inte så mycket mer att skriva nu :P 

Just det. Mina tankar går till min syssling och hennes familj (och övriga släkten) som idag har fått begrava sin pappa idag ❤ 

Kommentera här: