Hyfsat klar

Har gjort om skoluppgifterna till på onsdag nu så dom är i princip redo att skickas in. Tror inte jag kan skicka in dom idag ändå så spelar ingen roll, kan tydligen inte skicka in dom förräns det är 48 timmar kvar eller något verkade det som. Men jag har suttit med det nu i alla fall så långt som jag kan och det är bra! En VFU uppgift ska vi göra tillsammans med handledaren och eftersom han var sjukskriven nästan hela veckan har det inte gått att göra den. Så ska ta med i mon och kolla med honom så kan jag skicka in det sen. 
 
Jag vaknade ca 12.20 idag efter nattens jobb och var faktiskt pigg, konstigt nog. Efter det så har jag dammsugit, duschat med hårinpackning och skrubb av hela kroppen, tvättat och bytt lakan. Och sen har jag då gjort uppgifterna och suttit lite nere med Linda och pappa! Göran snodde min tvättkorg med förresten. Han är lite söt den där kissen.
 

Kommentera här: