Godmorgon!

Klockan är nu halv 7 och jag slutar om inte alls lång tid, äntligen! Eftersom det blev vintertid inatt så har jag jobbat 12 timmar inatt. Det har gått bra ändå så gjorde inte så mycket. Har läst bloggar som jag inte läst sen sist jag jobbade, vilket var 14 dagar sen så det var en del att läsa när det var lugnt här. Så det var bra! Sen har jag kollat på Idol och Doobidoo också samt ett halvt klipp på youtube. Varit och pratat lite med frukostpersonalen också. Älskar när dom kommer för då kan jag vara där ute och prata lite, tar med telefon så kan snabbt komma ut till receptionen igen om någon söker mej, toppen!

Annars har det inte hänt så mycket. Har varit mycket folk i rörelse hela natten i princip men det har varit väldigt lugnt här. Ingen som har velat mej något direkt om man säger så haha. Jag har även hunnit måla den andra handen med nagellack också så nu ser det lite bättre ut. Blev nöjd faktiskt! Kommer bild när jag har någon bra. Har inte kladdat så mycket som jag brukar så det är nästan fotovänligt med en gång!

Jag jobbar tisdag och onsdag natt med nästa vecka (44) och det ska bli kul för jag kommer ha en praktikant med mej! Har aldrig träffat människan, tror jag, så det ska bli spännande! Tror det är min 3:e praktikant som är med om natten :)

Kommentera här: