Godmorgon igen!

Slutar om ca en timme. Kunde knappt sova igår och hade jobbiga drömmar så va inte lätt. låg mellan 14-16.30 typ och försökte somna om men det gick inte så jag gav upp. säger att jag har fått Lindas hormoner med haha:P Men sen sov jag ett par timmar till och var svin trött när jag vaknade så trodde inte jag skulle överleva. Men det har faktiskt gått väldigt bra, städade faktiskt i början istället för i slutet så har faktiskt bara disken kvar nu. Hade några tidiga frukostar så har sprunigt en massa, har inte förstått lappen jag hade fått så vi försökte klura ut den. Men det gick bra ändå så nu är alla klara snart så ska jag plocka undan disken och hämta lite mer saker och fylla på sen är jag redo att åka hem! Idag ska vi fixa pass till Robin, jej!

Vet att han inte är lika glad som jag är men är riktigt taggad på att han ska åka med till London! Och att det är hans första resa gör det roligare, men samtidigt blir jag nervös för hans skull haha. Men det ska bli kul! Det blir mer verkligt nu när vi ska fixa passet till honom. Ska försöka hitta någon gammal bokhandel som vi ska gå till så jag kanske kan hitta den sista HP boken som jag inte har. Har jag tur hittar jag den innan men man vet ju aldrig. Konstigt hur man bara byter spår mitt i ett samtal typ, eller en text?

Kommentera här: