En lång dag

Hade praktik mellan 8-16 och vid 17 var det dags att gå till gymmet och jag kom hem igen för en timme sen ungefär. Har ätit lite och så och nu tänkte jag försöka mej på lite skolarbete. Ska skriva dagbok från dagen med, känner att jag behöver göra detta faktiskt även om vi inte behöver skriva så ofta. Men det har hänt så mycket denna veckan så jag måste bara skriva lite. Min bok som jag beställde kom idag med, så nu har jag allt jag behöver under praktiken vad gäller litteratur just nu.
 
Så nu blir det lite skolarbete tillsammans med Harry Potter 1! Det är min kväll detta! Är ledig från praktiken i mon så kanske sitter lite med det då med men kan vara bra att påbörja uppgiften i alla fall.
 
Brände mej på tummen innan idag med när jag skulle dricka te och jag lyckades tydligen få en blåsa. Gör svinont när jag vill använda den och det gör man ju typ jämt!!
 

Kommentera här: