Dark matte lips

Fick för mej att prova mitt Diva läppstift från MAC när jag kom hem. Gillar mörka röda färger och kände att den passar nu på hösten! Så tog på den och känner nu mer att jag vill ha Media läppstiftet från MAC, tror det är liiiite ljusare än detta. Har så dålig kamera och ljuset är konstigt i rummet med så får inga bra bilder. Jag är verkligen inte fotogenisk eller vad det heter.Önska att jag var det. Men fotade lite ändå. Synd man utmärker sej så mycket med det annars hade jag haft det på praktiken bland annat. Ska nog försöka ha det lite mer om vi ska till stan eller så. Även andra röda läppstift men tror att jag ska ha mörka eftersom jag är så blek, ser inte lika konstigt ut då tror jag. Sen finns det klart dom som inte gillar färgen eller tycker att jag inte passar i det för fem öre och då är det okej. Men jag gillar verkligen färgen! Och den är inte så mörk som den verkar, bli ljusare på i alla fall. Översta bilden är rätt lik som det ser ut på riktigt. 
 
Det här tyckte jag var lite kul när jag skulle kolla igenom bilderna. Bilderna är tagna direkt efter så jag har liksom inte gått upp i vikt så. Men det är kul hur vinkeln på huvudet gör att man ser större eller mindre ut. Jag tyckte det var rätt stor skillnad på dessa bilder här under. 
Dom är gräsliga så ska ta bort dom men tyckte verkligen att jag såg rund ut på den översta bilden. Jag har runt ansikte, men ändå lite linjer eller vad man ska säga :P
 
 

Kommentera här: