Då var det fredag igen!

Har inte skrivit på ett par dagar nu för jag har helt enkelt inte haft tid till det. Har gjort massa annat när jag kommit hem från praktiken så det har inte funnits tid till detta. London är bokat nu i alla fall och det känns bra. 6800 ungefär gick det på för 5 nätter så det är rätt mycket pengar, men så är det ju nyår med så är väl därför då. Men ser fram emot resan, det är ju första med Robin och första resan för honom :) 
 
Idag står det lite skolarbete på schemat, läsa lite. Sen ska jag även duscha men det blir senare ikväll. Eftersom det är höstlov nästa vecka så står det jobb på schemat istället för praktik. Så det är lite pass som väntar på mej nu vilket ska bli skönt. Det var längesen jag jobbade känns det som. Det var ju 2 veckor sen så är ju ett tag sen, men det ska bli skönt. Ta med lite filmer och så ska jag fixa naglarna hade jag tänkt. Så det blir nog bra :)
 
Nu ska jag hitta något att göra, har precis ätit frukost:
 

Kommentera här: