Godnatt söndag

Denna helgen ha jag varit hos Robin och sovit där. Jag ha också hälsat på hos syrran och varit hos mormor och idag va vi på huseby julmarknad och köpte lite smått och gott där så mår lite illa nu kan man säga :P Sen följde linda med hem och så gjorde vi tacos och myst med fian lite med, så mysig ❤ 

I mon är det praktik igen. Jag trodde jag skulle vara emot praktik för jag såg inte fram emot det men jag trivs riktigt bra så det är kul att komma dit varje vecka faktiskt! Det är lång tid kvar av den men det gör absolut ingenting, det är kul att vara där. Sen är det skönt med lite rutiner med eftersom jag jobbar natt och går i skolan så är det blandade tider och det har gjort mej rätt seg så detta va lite skönt. Ska även köpa julklapp till mamma i mon är målet och tydligen ska hon kolla ny bil så det kan hända mycket verkar det som! Ska även läsa lite, ny bok nu som gäller i skolan. Ska även maila min lärare om en bok jag väljer själv att läsa för tydligen va det praktik vecka 6 vi skulle säga till om det och inte efter jul... Så ska se om hon godkänner någon av dom jag hittat än så länge. Men nu ska jag sova! Är skit trött och ska upp om 8 timmar så det är snart det. Godnatt!

Vill ha en sån väska! 

Kommentera här: