Godmorgon!

Denna natten har varit riktigt skön! Har varit riktigt lugnt så man har hunnit göra det man ska och även hinna vila. Låter dumt att man vill vila på jobbet, men eftersom jag har praktik på vardagarna så behöver jag få slappna av lite för annars orkar man inte. Nu latar jag mej inte utan jag gör det som ska göras, men hinner ändå vila lite och fått läsa någon blogg och sånt där. Så det har varit skönt! Tänkte lagt upp ett inlägg inatt men skippade det så länge, vill vänta lite till innan jag skriver detta, vill vara helt säker först nämligen. Jag har beställt lite saker med från Wish som jag vill ha typ nu! Men det kommer inte förrän om minst en månad typ, hoppas på att ha det till jul. En är nämligen en present och det andra är något jag vill ha på mej vid jul. Kommer bilder när jag har fått hem det! Har även bestält en slags penna som man kan ta bort nagellack som hamnat utanför, ska köpa mej en riktigt smörja till det när jag hittar det också, tror mer på det.

Kommentera här: