En sån dag

Vaknade 12.40 så låg kvar typ 10 min innan jag gick på toa och bestämde mej för att stanna uppe. Jag ha inte ens borstat håret utan det bara står upp typ,  se konstigt ut på bilden. Eftersom jag jobbade natten så sover jag bara till 13 så jag kan somna ikväll eftersom jag börjar vid 8 i mon på praktiken. Så jag har ätit frukost och är dö-mätt nu. Mamma fick med lite (mycket) kassler gratäng från mormor igår så jag åt det till frukost nu och kollar på tv om några som är beroende av att shoppa. Jag köper mycket tycker jag men inte jämfört med dom här människorna alltså. Det är illa! Men när det är sluta i alla fall så ska jag läsa lite. Jag ska färga håret i mon så för att ligga i fas med boken så måste jag läsa lite idag tror jag. Sen ska jag även duscha, byta lakan och dammsuga.  Robin kommer nog en runda med. Ska be honom spänna åt hjulen igen med eftersom det gått några dagar sen vi bytte däck.

Just nu:

Kommentera här: