Drömmer mig tillbaka...

Till turkiet! Till värmen vi hade och allt som vi inte gjorde haha. Läser nämigen en bok till skolan på typ 230 sidor eller något och den är lite trist. Intressant ja, men den passar liksom inte till min praktikplats. Så nu kom jag att tänka på när vi var i Turkiet i somras och bara låg vid havet och poolen och läste. Jag sa till min chef när vi kom tillbaka att jag var lite irriterad på mej själv eller något för jag hann bara läsa 4 böcker. Haha jag hade ju tagit med mej 5!! Hon tyckte att 4 var riktigt mycket ändå, och det var det väl eftersom vi bara var borta en vecka. Men det är så jag vill ha min solsemester, ligga och läsa, sola och bada när det blir för varmt.
 
Jag ska faktiskt ta med en bok till London nu när vi åker, men vet inte vilken. Beroende på hur långt jag kommit i skolboken (vet inte ens vilken det är då) så kanske jag få ta med den, annars blir det nog Jonas Gardell. Har inte hunnit läsa något i hans bok sen vi kom hem från Turkiet typ eftersom vi ska läsa ca 200-250 sidor på en månad, 4 olika böcker. Man är ju rätt seg i huvudet efter både plugg och praktik så då vill man inte läsa sånt kanske.
 
Så härligt!
 
 

Kommentera här: