Wiho!

Känns bra nu för ha skrivit ca 1.5 sidor till torsdag, som jag får ta på tisdag nästa vecka istället eftersom vi inte är hemma, så är i princip klar. Ska se om det är något mer som jag vill ta upp på seminariet så kan jag skriva till det sen! Har även skrivit 2.5 sidor på det till 1/6 och en del rubriker har jag inte skrivit något under så det känns som jag hinner få ihop att! Har lite mer jobb innan den ska in så kan sitta här och skriva klart det mesta kanske. Tyvärr får det nog åka med till Halmstad med. Men lika bra att ligga i så det blir hyffsat klart för då är det bara renskrivning och lite design kvar på det :) Nu slutar jag om mindre än 1 timme! Hem och sova, jej!

Vet inte vad jag ska hitta på bara. Se om det är något skoj på TV som man kan kolla på tills det är dags att åka hem. Vi hörs! Godnatt ;)

Kommentera här: