Sunday

Vaknade vid 9 tiden och gick upp och åt frukost. Robin gick upp vid 8 och hade visst redan varit uteo ch tvättat mina fälgar. Skulle gjort det idag, tillsammans trodde jag men det hade han redan fixat! Så vi bytte däcken, mest han, och sen åkte jag till stan för vi hade gympa uppvisning. Kom hem runt 4 tiden efter att ha varit på jobbet med och bytt avtalspappret, fick med mej fel papper hem. Så åt och sen har jag bara legat i sängen sen dess. Har fått rätt ont i huvudet av någon anledning men tror att det kan ha med gympan att göra. Vi var ju rätt många som var där och hög ljudvolym.
 
Funderar på om jag ska ta och äta något igen, eller om jag ska göra något annat. Är rastlös, men jätte trött. Funderade på att börja läsa en ny bok, men somnar nog då:P
 
Åkte i Robins "raggarbil" igår när jag va hemma och duschade! 
 
 

Kommentera här: