Ny vecka!

Denna vecka kommer det nog hända lite mer än det gjorde förra veckan. Har en hel del jobb denna vecka och skola en gång till. Hade skola idag och slutade redan vid 11 så körde hem och åt matlådan som jag hade med mig. Meningen va att jag skulle stanna kvar i stan för vid 5 är det möte men när vi slutade tidigare bestämde jag mig för att köra hem istället. Så nu har jag ätit, städat av mitt bord för mitt torr schampoo dammade ner halva rummet av någon mysko anledning. Har även planerat in denna veckan och nästa vecka vad gäller skol uppgifter. Eftersom jag inte kommer va hemma torsdag till måndag 21-25/5 missar jag skolan två gånger och vill därför ha alla uppgifter klara innan jag åker. Därför åker böckerna med till jobbet! Har några nätter framför mig så kan förhoppningsvis sitta med det mesta då.
Mys kläder på när det gäller plugg! Dock inte så smidigt att fota med iPaden haha


Kommentera här: