My place

Har suttit vid datorn sen jag kom hem typ. Skriver lite efter hand som jag läser och ser något som skulle kunna fungera att ha med i min text. Har skrivit en sida nu i alla fall så det är alltid något! Har kommit på att jag ska se ifall jag kan öppna word dokument  i Ipaden för då kan jag ha med den till Paris och inte hela datorn, mycket lättare packning ju. Så ska testa det sen och se om det funkar! Kan inte ta med mej några böcker bara, kanske någon av dom men inte alla. Har 2 böcker och och sne har jag skrivit ut 3-4 häften som sitter i två pärmar, lite väl tugnt att ha med. Ska även kolla upp vad ett tangentbord kostar till en Ipad, hade varit skönt att ha det ibland och inte behöva skriva på touch. Dom kanske ha någon billig i Paris haha :P 
 
Bilden tog jag innan idag, hade väl precis börjat läsa då tror jag.
Min lunch innan. Pappa gör torskpanetter till middag, mums! 
 
 

Kommentera här: