Många som läste idag då

Bara för det är en extremt o-händelserik dag så är det många som är inne och läser, konstigt? Men men! Kom hem vid lite efter 7 från Robin tror jag det var och har sen dess inte gjort så mycket. Har förberett inför i mon då jag kommer stanna kvar i stan rätt länge. Slutar skolan vid 12 och sen ska vi ha möte vid 5 så lika bra att stanna kvar. Hade då tänkt att läsa och förbereda uppgift till onsdagens lektion så den är gjord. Ska jobba på tisdag kväll så känns skönt att ha det gjort innan jag börjar! 
 
Nu ska jag skriva klart uppgiften till i mon. Har märkt att det inte var någon uppgift direkt, men tydligen ska man skriva lite om hur olika bakgrunder eller något kan påverka samma yrke typ och även komma på någgra frågor tydligen. Men frågor vet jag inte om jag kommer komma på för det gör jag aldrig, har inga frågor om texten direkt. Minns den lite dåligt också. Vi få se hur det blir! 
 
Ombytta platser! 
 

Kommentera här: