Körd i huvudet

Mötet tog nästan 2 timmar! När jag satte mej i bilen, eller även under mötet, kände jag att huvudet gjorde skit ont, fattar inte varför? Har fortfarande lite ont men har ätit och druckit vatten och en kopp te (inte för att te hjälper mot sånt) så hoppas det blir bättre. Annars blir det att sova snart! Har skrivit in det i datorn som skrevs under mötet så nu är det klart, om det är okej då. Bad mamma läsa igenom det innan jag skriver på det. Hon har lite mer erfarenhet av sånt. Jag gillar att skriva utförligt så man vet vad man menade när man sa eller skrev som man gjorde. Förhoppningsvis blir det inte för mycket bara. 
 
Körde på snyggtröjan idag! 
Ser nu på bilden att det är fullt med torrschampoo på spegeln med. Få ta och torka av den i mon eller något. Planerar in dammsugning på onsdag så kan ta det då annars. Spelar ingen större roll. Nu ska jag sätta igång en film, frunderar på Harry Potter igen. Funderar också på att ta en glass för att se om det kan svalka huvudet lite. Glass är så gott ibland! Speciellt den gammeldagsa vaniljglassen, mums! 
 

Kommentera här: