Ingen update

Sitter på jobbet just nu så därför har det inte blivit någon uppdatering. Hade skola mellan 9-12 ungefär så åkte och handlade åt pappa efter det innan jag åkte till lägenheten. Kände mej helt trött i huvudet efter skolan för vi hade den sista övningen idag och man använder hjärnan något otroligt så är helt borta typ. Vaknade även och var helt snurrig och hade ingen balans, typ som när man kommer hem efter en utekväll och försöker ta av sig skorna, man ramlar nästan. Så var det idag när jag böjde mej, men det gick över till sist.

Så var i lägenheten ett tag och höll mamma sällskap och sen åkte jag till jobbet. Så här sitter jag nu! Har några timmar kvar innan jag slutar. Imon är det ingen skola eller jobb utan det är vårruset som gäller! Ska bli trevligt och jag hoppas att vädret kommer vara bra! Jag slänger kanske in ett inlägg innan jag lägger mej sen!

Kommentera här: