Godmorgon världen!

Dagen är nu onsdag och jag slutar om ca 1 timme. Däremot får jag inte åka hem för ska med syrran på en grej innan jag få hem och sova, men det ska bli kul! :) Sen ringer klockan vid 14 och då är det bara att kliva upp! 
 
Planerna för dagen:
- Dammsuga
- Tvätta
- Byta lakan
- PUMP möte (klassens förening typ)
- Packa
- Hämta ut paket (fundera på att ta det när jag åker hem) 
 
Tror det var något mer jag skulle göra. Har för mej att jag hade skrivit en himla massa i min kalender. Aja, det är att göra ändå! 
Igår innan jobbet färgade jag håret med, såhär blev det!
Det är brunt som innan men det ser nsätan svart ut i topparna. Försvinner väl när jag tvättar det på torsdag igen! Färgen var lite sådär med för den är gammal ahaha. Köpte typ 6-8 paket tror jag när dom sålde ut för 20 kronor eller något på CityGross och nu har dom blivit lite gamla och gryniga haha. Så färgen kanske är lite ojämn men det har den alltid varit sen jag slingade det i rött och orange i typ 7:an? (7 år sen!)
 

Kommentera här: