Ännu mer vill ha!

Mamma kom förbi lite för en stund sen, skoj! Hon stannade inte super länge men det var kul med sällskap. Hon skulle åka och handla lite så hon skrev listan här. Så nu efter hon åkte började jag kolla på olika cab bilar, vet inte hur man böjer det ordet så vi skriver det så. Hon kom ganska snart efter jag skrev det förra inlägget.
 
Här är första bilen! En Peugeot
Här är andra bilen! Också en Paugeot
Här är tredje bilen! Även den Peugeot
Här är fjärde bilen! Peugeot igen
Här är femte bilen! Peugeot
Här är sjätte bilen! Lika dan som den över
Här är sjunde bilen! Peugeot
 
Tydligen gillar jag Peugeots cab, eller så finns det bara dom som gör sånna i rimligt pris. Ingen aning! Oavsett så ska jag inte köpa någon, för dyrt tycker jag. Men i framtiden vill jag ha en i alla fall. Hade varit skönt att ha en i sommar faktiskt, men kan inte lägga typ 30-40 tusen på en bil jag kanske använder 3 månader om året just nu. Men det hade varit skönt att åka till skolan och jobbet med den, håller på att dö i den jag ha nu för det tar evigheter innan det blir lagom svalt i den. Eftersom bilen står ute hemma så blir den ju kokhet. Men ska väl inte klaga, jag köpte mej en egen bil. Inte alla som kan det. Men jag har inte råd att flytta hemifrån haha

Kommentera här: