Torsdag!

Och om en vecka åker vi till London!!!:D Går fort nu! Gårdagen bestog av massa skoj. Först möte på skolan med lärarna och det tog typ en timme och vi pratade lite allt möjligt. Tycker om att få veta lite mer så kommer gå på alla sånna möten. Sen åkte jag till Grand med mamma för att äta lunch - subway! Super gott alltså. Sen följde jag med henne till jobbet och skulle hjälpa henne att dela mobilens internet till datorn för dom hade lite strul där. Sen åkte jag till hotellet för att prata med chefen och det gick kanon! Väntade ca 30-40 min efter det sen för vi skulle bort till PM Hotel och kolla hur dom har det där. Det var så fint!! Men dom hade den svit för ca 8 000:- och det var lite väl mycket känner jag. Men det var riktigt fint så man kände att man själv ville hem och renovera lite haha.

Sen åkte jag hem och slappade en timme typ för sen åt jag och lite efter det åkte jag till Robin och sen följde han med hem och sov hör inatt igen:) Idag blir det bara gympa och Zumba!

Kommentera här: