Tisdag 10/3

Idag är jag ledig också. Har bara ätit frukost och slappat i sängen, väldigt skönt! Nu kände jag ändå att det är dags att läsa lite till skolan för det var ett tag sen, har ju bara en uppgift kvar med 4 frågor. Vid 5 är det 30 min Cykling följt av 30 min CX och efter det blir det 45 min SH'BAM. Så gör inget om jag slappar lite extra nu för kommer ändå köra slut på mej där:P Sen blir det hem och duscha och jag borde även dammsuga så kanske gör det också. 
 
Idag är inte vädret så fint som igår så bilr ingen promenad idag i alla fall. Ska även kolla ifall vi ska stanna kvar i mon efter skolan istället för att komma tidigare för då kan jag köra Zumba också. 
Göran har så skön stil när han ska tvätta sig, det är som han måste ha foten uppe för att hålla balansen. Tungan var lite roligt med att han hade den ute haha
 

Kommentera här: