Tillbaka efter helgen!

Blev inget skrivet i helgen för jag var hos Robin i lördags och hos mormor och igår var jag för trött när jag väl kom hem. Har väl inte heller riktigt haft något att skriva känns det som. Men nu är det en ny vecka och då händer det lite mer! Idag hade vi sista redovidningen, som inte var någon redovisning utan vi skulle diskutera några frågor i gruppen bara. Så åkte hem efter det och åt lite och efter det gick jag ner i tvätten och ska snart ner igen. Plockade även fram de kläder som är rena som jag ska ha med till London så jag inte använder dom. 
 
Om en timme ungefär ska jag ta mej ner till gymmet och köra ett pass CX. Sen blir det att måla naglarna och fortsätta med tvätten kanske. Fick frågan om att jobba i mon kväll så känner att jag borde vänta med tvätten till jag kommer hem, men samtidigt så ska jag troligtvis inte ha med dom kläderna till London ändå. Har rätt många svarta par jeans som jag kan ha istället för just dom jag vill ha med mej. Aja, det löser sig! 
 
Gjorde min as goda kyckling i fredags tror jag det var:
 

Kommentera här: