Stress

Vid halv 5 var det tänkt att jag skulle åka och tanka för att sen hinna till gympan för vi skulle ses vid 5 och gå igenom uppvisningen. Fem över halv kom jag iväg och när jag väl kom fram till OKQ8 så hade jag inte tankkortet med mej. Åkte hem, lagom sur för samma sak hände igår, och lånade mammas bil. Hon skulle ta min till Zumban och sen skulle vi tanka efter det men Zumban blev inställd visade det sig så vi har tankat nu.
 
Men när jag väl kom fram till gympan så trodde jag ju att dom skulle sitta där och vänta för jag var sen. Men nepp. Var bara jag där. Gjorde inte så mycket i för sej för då fick jag stressa ner, men jag hade hunnit tanka innan jag åkte dit i alla fall. Barnen har varit lite bråkiga med så vi har fått skälla på dom, en gång tyckte jag verkligen att det var okej för dom slog varandra, men andra gånger tycker man bara att man är jobbig. Så nu ska jag nog se på Harry Potter med mamma och sen ska vi äta hamburgare! När syrran kommer ska vi se om vi kan se Norrskenet. Om hon vill så klart annars gör jag och mamma det själva :)
 

Kommentera här: