Shopping fredag 27/3

Då kör vi affärerna vi var inne i! Minns inte heller vilken ordning det var i direkt men det spelar ingen större roll. Kör efter som jag skrivit upp det i boken jag hade med mej! 
 
Affär: MAC
Fix +. 15.5 pund. Ska tydligen göra så att sminket håller bättre under dagen/natten.
Läppenna i färgen beet. 12.5 pund.
Här har jag testat pennan bredvid läppstiftet jag köpte förra gången (diva). Perosnalen i affären hjälpte mej att välja! 
 
Affär: CAMDEN MARKET
Linne & tjocktröja 15 pund ihop.
 
Affär: PINK
Trosor 5 för 20 pund.
 
Affär: LUSH
Köpte 4 badbomber/något annat. Dom kallas lite olika. 2 ska jag ge bort. 
Honeybee: 3.35 pund.
The comforter: 4.75 pund.
Sex bomb: 3.35 pund.
Rose queen: 2.75 pund.
 
Affär: PRIMARK
Linne 6 pund.
En slags fotpad. Ska vara bra för fötterna när man går i klackar. 2.5 pund för 3 pack.
 
Affär: FORBIDDEN PLANET
Letade efter Harry Potter böcker - de 2 jag inte har, men kom hem med dessa 3! Som jag inte heller har! 
Quidditch through the ages: 5 pund.
Fantastic beasts and where to find them: 5 pund.
The tales of beedle the bard: 8 pund.
 

Kommentera här: