Min dag - so far

Har slappat hela dagen typ. Har läst lite i Respekt och lagt kläderna som jag tvättade igår i packningshögen på mitt bord. Har även förberett handbagaget lite. Har sagt till Linda att vi måste ha typ tandborste, underkläder och sånna viktiga saker i handbagaget ifall det stora bagaget försvinner så vi ha i alla fall ett ombyte med oss:P 
 
Nu ska jag testa att blanda en shake. Matilda säljer Forever Living produkter så köpte något med mycket protein i eller vad det var, fungerar som en måltidsersättning eller kunde man ta det direkt efter träningen om man inte skulle äta direkt. Så tänkte blanda en sån och ha med till jobbet. Vi få ju mat där vid halv 5 tiden och jag slutar vi 23 så blir rätt lång tid utan mat i så fall så måste ha något mer med mej. Tar ofta en stor portion mat så jag har i två omgångar. Oftast hinner man ändå inte äta när man hämtat maten så har ätit konstant i 3 timmar en gång för jag hann bara med en tugga lite då och då haha
 
Naglarna är inte så bra än så länge. Sa igår att jag kladdade till det lite granna och det är inte borta runt om riktigt än. Glitter lacket var otroligt rinnit!
 

Kommentera här: