Måndag

Skulle egentligen varit i skolan just nu men gick inte dit faktiskt. Robin sov här och redan när jag sa hejdå till honom så kände jag att jag mådde kosntigt. Men jag gick och la mej igen och tänkte att det går över men när klockan ringde en timme senare så hade jag ont i huvudet, i hela ryggen och var extremt trött. Så jag stannade hemma och sov lite mer och jag kör dne tekniken att om jag har ont någon stans så brukar det hjälpa att sova. Men det botade bara sömnen haha 
 
Har ett CX pass inbokat vid 6 i alla fall så vi få se ifall jag går på det. Har en hel del att fixa till i mon och det kan va skönt att inte behöva stressa med allt i mon ju. Så plocka, städa hos djuren och dammsuga hela våningen står på schemat. Just det, jag har ju tvätt nere i källaren som jag ska ta upp och slänga in lakanen. Får jag tid över ikväll tänkte jag även måla naglarna :)
 

Kommentera här: