Inte godkänd

Var och besiktigade bilen innan med mamma. Blev inte godkänd så nu blilr det ombesiktning så fort som möjligt. En sak satt löst, vilket jag visste om för det såg vi när Robin bytte mina bromsbelägg och sen var det något med katalysatorn som inte stämde. Så det var inga stora saker sa killen på stället men dom måste ändå göras liksom. Så ska kolla med Robin om han vill föröska hjälpa mej på något sätt.
 
Har fått lite fler jobbtider nu, nya schemat drar igång om en månad men får ihop lite fler timmar i april innan dess vilket känns skit kul!:D Så nu ska jag skriva in det i kalendern och sen ska jag skriva på uppgiften innan jag dammsuger och packar klart! Så det är en del kvar att göra. Stannade kvar lite i stan med mamma och handlade så nu har vi lite färdkost med oss i mon och katterna har mat så dom klarar sig med.
Soon, very very soon!
 

Kommentera här: