Hmm..

Trodde jag hade skrivit ett inlägg idag men såg visst inte ut som det. Aja! Det har inte hänt så mycket här hemma. Såg nu precis att klockan är ju jätte mycket och jag har inte gjort något!?!?! Har duschat och skrivit klart lite anteckningar - det är det enda vettiga typ. Har kollat London hauls som vanligt och läst lite bloggar men inget annat. Måste nog ta tag i läsningen av den boken till kursen så jag bli av med den.
 
Det få bli det jag ska göra idag tydligen. Ska se om jag kan få ihop någon liten träning här hemma eller om jag kan få med någon på en runda senare. Skulle inte ha duschat redan.. Åt alldeles för mycket fruksost med så mådde typ illa och känner mej pluffsig efter det fast jag tror att det var rätt nyttigt. Okej inte potatissalladen då.
Okej det var mer än potatissalladen som jag kunde skippat kanske. Typ flingorna och pommes pinnesen. Men dom pinnarna är så goda till potatissallad och lite sweet chili sås!Får hitta något nyttigare att äta sen. Kanske ska göra kyckling? 
Igår åt jag och mamma riktigt lyx-kvällsmat
 

Kommentera här: