Guld och gröna skogar

Kollar på reprisen va Melodifestivalen, tror det var sista låten nu med Hasse Kvinnaböske. Den är lite mysig och man blir glad av den tycker jag:) Men strunt samma! Ska ta och lägga mej nu tänkte jag. Har gjort lite Sudoku och druckit te och bara slappat i sängen hela kvällen. Riktigt skön dag faktiskt, men hade gärna varit ute lite. När jag vaknade var det riktigt soligt och fint ute men det försvann sen. Behöver klippa en nagel känner jag, kan inte skriva igen suck.
 
Ska skriva ut lite pappaer just nu och sen hoppar jag i säng! I mon är det bara CX som står på schemat så blir väl lugnt igen. Är det soligt och fint går jag en sväng i alla fall. Rätt skönt att gå själv med, man pratar inte utan bara går och tänker och mår allmänt gott! 
 
Drack English Breakfast the i min Londonmugg! 
Gillar hur håret är när det är nytvättat och borstat, det är så luftigt och stort då:)
 

Kommentera här: