Godnatt! Och lite ressnack

Nu ska jag ta och sova tänkte jag. Är ganska trött faktiskt, även om jag inte har varit vaken längre än vanligt precis. Har bara läst 2 bloggar eftersom jag läste när jag jobbade natt förra helgen och då har dom hunnit skriva en del. Men var inne på Fokis blogg och blev så sugen på att vara i värmen med någon god dricka, klänning och massa god mat. Är riktigt sugen på att åka till Turkiet nu! 
 
Men är övertaggad på London igen. Hoppas Elin känner till något bra uteställe som vi kan testa på på fredagen:) Hade varit kul att testa på utelivet i London också och inte bara i Sverige. Paris ska bli kul med, åka så många ska bli intressant. Ska bli skit kul på alla resorna tror jag. Så även om det blir mycket jobb i sommar så kommer jag ändå få lite semester i år. Super kul!:D
 
Bästa maten jag har ätit utomlands:
Turkiet - Flash 2013
GranCanaria - Fajitas (minns inte stället)
London - Harrods. Thaimat
 
Hoppas verkligen att vi hittar till Flash igen när vi åker till Turkiet och att dom har denna rätten på Harrods igen! 
 

Kommentera här: