Godnatt igen

Blev inte så många inlägg idag visst. Men hade inte tid faktiskt om jag ska va helt ärlig. Efter föreläsningen så satte vi oss och gjorde klart rapporten, ska bara lägga till lite som vi tog bort först. Fixar detta på fredag och då ska jag även göra power pointen och välja ut det vi ska prata om. Denna gången har vi inte med så mycket som vi brukar för då bli vi klara snabbare ;) 
 
Men efter rapporten åkte jag och handlade lite på McDonalds och pratade lite med Linda och sen åkte jag till lägenheten till mamma där jag satt lite och sen bytte om till Zumban. Kom hem vid 9 tiden och åt lite och kollade på Renes (vet inte hur hon stavar) brygga med pappa och Linda. Nu ska jag tvätta av mitt smink på ögonen och gå och lägga mej! I mon blir det inget smink för tänkte gå en sväng med mamma beroende på när vi slutar. Och då kommer det troligtvis INGA inlägg eftersom det är torsdag för efter gympan blir det Zumba och sen hem och sova. Torsdagar är jag alltid helt slut på. Att hålla igång i ca 12 timmar är rätt jobbigt.
 
 
Dagens kläder:
Hittade även en katt i buskarna på parkeringen vid Universitetet som såg skit sur ut.
 
 

Kommentera här: