Det är brunt!

Håret blev inte så missfärgat som man kunde tro! Just nu ser det till och med bättre ut än det brukar haha. Det är en jämn brun färg och inget rött lyser igenom. Men jag sa till mamma: vänta till jag tvättat det en gång. Då brukar det försvinna mer färg :/ Vill ju inte att det röda ska synas igenom, vill ha det brunt. Det ska se lite naturligt ut liksom. Även om jag inte är brunett natruligt sätt så vill jag ha det som om jag vore det. Aja, vi få se:) Bara att färga det igen om man inte blir nöjd ju, enkelt att lösa sånt problem. 
 
Läser lite bloggar just nu också. Har inte så mycket att göra så lika bra:) I mon är det ingen skola men jag ska ändå läsa en del. Har två uppgifter kvar i den kursen vi håller på med. Vill ha allt utläst så jag har lite koll, en överblick över området så jag vet vad jag ska skriva om på examinationsuppgiften sen. Skrver mer i mon om det när jag tröttnat på att läsa och vill ta en kort paus. Är det fins väder tänkte jag gå en runda med, även om CX är inbokat. Ska även tvätta kläder + bilen i mon om mamma kommer ihåg det. 
 

Kommentera här: