At work

Sitter på jobbet just nu. Det är rätt lugnt, mycket folk i rörelse dock. Matilda ha skrivit en massa nu på våran examinationsuppgift så nu är vi uppe i 4.5 sidor! Wihoo! Vi bestämde att vi inte träffas i mon utan jag sitter hemma med det och målet är att komma upp i 5.5 sidor i alla fall och så träffas vi på måndag när jag är hemma från London!:) Så efter besiktningen ska jag köpa kattmat och åka till ICA och köpa lite gott att ha med till London. Funderar på att köpa en påse chips eller något godis att ha på tåget och på hotellet.
 
Sen ska jag nog försöka träna lite granna för blev ju inget idag. På vardagspuls sa en tränare att man kan köra 10 min träning, 3-4 olika övningar med 10 repetitioner av varje och sen när 10 min har gått, ja då är man klar! Gjorde detta för någon dag sen och jag hade träningsverk i typ 3 dagar i benen så tror det funkar haha. Och sen när allt är fixat och klart med tvätten så ska jag sitta med uppgiften. Eller i annan ordning. Typ äta och sen skriva och ta pauser för att tvätta. Känner mej själv så det blir nog så. Vi hörs!
 
Har inga bilder här så blir ingen denna gång :)

Kommentera här: