Studenter

Förra veckan var det baler som gällde och denna veckan springer alla ut! När jag ser alla bilder så vill jag göra om det med, som alla andra. Balen har jag gått på 2 gånger, men det är alltid mysigt att se alla så fint uppklädda! Studenten vill jag göra om så den blir kul för jag hade verkligen skit tråkigt i skolan den dagen. Något som gjorde den lite bättre var att jag träffade Robin och hans familj på vägen från kyrkan för hans bror hade sprungit ut då och skulle åka runt i Växjö. Robin skulle inte komma på min eftersom hans bror tog studenten samtidigt. Jag förbjöd honom också att komma bara för det :P Man missar inte sina syskons student! Så då blev jag lite gladare för då fick jag träffa alla som betydde något den dagen :)
 
Hemma var det roligt och trevligt att träffa alla och jag måste säga att mamma och hennes kompis gjorde ett bra jobb med maten. Jag tror att alla hade trevlit den dagen faktiskt. Lite stressigt för mamma som var hemma och fixade allt och sen komma in till stan och sen hem igen så fort vi åkte iväg för att kunna fixa resten. Men 3:e året var det bästa ändå med pubrunda, bal och studentfester! 
 
Här kommer en bild på en liten trött kisse som ser ut som ett litet moln i sängen. Detta kom jag hem till i morse <3
Fick stå nära sängen för annars blev det konstigt ljus. Så hon ser större ut än hon gjorde på riktigt.
 

Kommentera här: