Snart hemåt!

Snart blir det att åka hem och däcka. Känner mej inte så farligt trött faktiskt, men det kommer kanske senare, typ på 25:an. Jag tror att jag har gjort allt som ska göras, jag hoppas det i alla fall. Det strulade lite inatt, men jag hoppas att min chef kan fixa det, vet inte hur jag ska lösa det själv nämligen. Det är inget allvarligt som hänt, det låter bara illa för jag kan inte förklara det ju. Tror det har med statistiken att göra bland annat. Men men. Vi få se om jag har någon lapp när jag kommer tillbaka eller ett sms när jag vaknar. Om en stund kommer ett tidsinställt inlägg. Fixade det inatt redan men kände att det var lite många inlägg på rak där så innan 7 kommer det.

Förhoppningsvis är det fint väder hela dagen för då blir det Zumba. Om dom inte ställer in det igen vill säga. Är lite sådär med att sköta det känns det som. Så vi få se när jag vaknar om det blir något eller är inställt! Nu ska jag gå på toa så jag inte kissar ner mej i bilen, vet inte hur många liter jag druckit inatt. Minst 2 i alla fall.

Kommentera här: