Måndagens planer

På måndag ska jag och syrran in och gå runt på Grand och nere i stan. Ska köpa lite grejer inför Turkiet och lite annat som jag behöver för det tar slut hemma. Mamma ska nog gå med oss lite med men hon måste jobba med ju. Och om dom inte ställer in Zumban denna gången med så tänkte i alla fall jag avsluta med det innan hemfärden. Jag har skrivit en lista med lite som måste köpas:
 
- Foundation
- Ansiktssmörja
- Solskydd
- Våtservetter
- Ipren mm.
 
Sen ska jag nog köpa mej en annan ögonbrynsfärg. Läste på kissies blogg att hon köpt en creme palette istället till sina bryn och det såg snyggt ut! Tydligen ska det se mer naturligt ut och så är det lättare att måla med än med puder skugga. Har puderskugga just nu jag brukar köra med och jag förstår vad hon menar med att man missar eller att det inte fastnar. Jag kan dra med penseln flera gånger över samma ställe men det händer liksom inget, känns mer som man tar bort det typ. Så det tror jag att jag ska köpa mej också. Sen är det lite magtabletter och vätskeersättning som ska med också som jag tänkte köpa när jag ändå ska till apoteket.
Det var nog mer saker jag skulle köpa men minns inte dom nu, har det uppskriver hemma så få skriva av den först innan vi åker.

Kommentera här: