Måndag och juni!

Och jag går fortfarande runt med min halsduk haha. Det blåser så fruktansvärt mycket hela tiden tycker jag så man måste ha det. Idag vi ca halv 12 kom min kusin över för jag skulle hjälpa henne med psykologiläxan. Det är faktiskt kul att gå igenom det igen för man glömmer mycket och jag gillade faktiskt den kursen både i gymnasiet och nu, även om det är svin svårt. 
 
Så efter vi gjort den åkte vi till stan för att äta kina mat på Hong Kong. Var ritkigt gott och åt as mycket för jag vet att jag alltid tänker: varför tog jag inte mer, så mätt kan jag inte varit, efter varje gång jag ätit där. Så tog en extra portion denna gången ;) Var väldigt kul att umgås bara vi (Linda var med också) för det händer liksom aldrig. Och gått ut och ätit tror jag aldrig vi har gjort innan. Så jag kom hem för en stund sen och har bytt om till träningskläder. Ska in till stan om ca 30 min för att köra lite Zumba och Yoga utomhus! 
 
Dagens! 
 

Kommentera här: